torsdag 20. mars 2014

DET POPULÆRE STEINALDERBRØDET

I disse dager, er det dette STEINALDERBRØDET som gjelder.
Har du ikke hørt om det sier du ??
Her kommer en oppskrift jeg fikk fra @tonerosehuset på INSTAGRAM


Brødet er superenkelt og lage, og består kun av egg - frø og nøtter.
Før det har gått 10 minutter, 
så tipper jeg du har fått brødet på steking i ovnen !!


En skive av dette spiser jeg til frokost,
og det holder i timevis før jeg blir sulten igjen.


Kast deg ut i bølgen du også   BAK  STEINALDERBRØDET  !!



2 kommentarer:

  1. Skal alle nøtter og frø være hele? Ikke noe som skal bløtes heller? Ser godt ut så det skal jeg prøve:-) er i 5:2 diett nå så da burde vel det være ok å spise? Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Her skal ingen ting verken kuttes eller bløtes !!
      Er på 5:2 dietten jeg også :)))
      Skal prøve etter hvert å legge ut forslag til sunne retter til å bruke i dietten :)

      Takk for at du titter innom min nye matblogg :)

      Klem Heidi
      hviteblonderog mykekarameller.blogspot.no
      heidis-matkrok.blogspot.no

      Slett