onsdag 19. mars 2014

HVORFOR EGEN MATBLOGG ?

Hei og velkommen til min
matblogg !!


Mitt navn er Heidi.
Jeg er gift
mamma til 3 voksne
og farmor til 2
små !!

Jeg har blogget noen år med bloggen, Hvite Blonder og Myke Karameller
men har aldri blogge noe spesielt om mat.
Så i stede for å utvide med matinnlegg på min allerede etablerte blogg,
så har jeg tenkt at en egen matblogg måtte bli løsningen.
Så velkommen skal du være til Heidi's Matkrok
som jeg har valgt å kalle bloggen.

//Her er kjøkkenet jeg kommer til å lage maten på//

Med bloggen "Heidi's Matkrok"
ønsker jeg å dele med dere oppskrifter jeg finner
spennende og sunne.
Det blir oppskrifter fra andre bloggere her inne og fra andre nettsteder,
men selvfølgelig egne favoritter.
Jeg linker tilbake til hvor oppskriften kommer fra 
så godt det lar seg gjøre.
 Jeg er så heldig at jeg har fått klarsignal fra noen matbloggere,
om å dele deres oppskrifter,
så dette lover bra.


Jeg kommer til å ta bilder av mat jeg lager etter hvert,
men kanskje jeg låner litt fra google nå i starten,
men da skriver jeg det under bildet.

OBS !!!
Hvis det skulle dukke opp et bilde som tilfeldigvis er ditt,
så håper jeg du sender meg en melding så jeg kan linke bildet til deg.
Jeg ønsker ikke ta ære av andres arbeid.


Håper mine innlegg kan inspirere
akkurat deg !!

Velkommen skal du være



2 kommentarer:

  1. Artig! Lykke til Heidi!!

    SvarSlett
  2. Lykke til :). Vi kan inspirere hverandre med gode og sunne oppskrifter :). Hvor er ditt flott kjøkken fra? Skal pusse opp kjøkkenet her og likte ditt veldig godt :). Klem fra Siw-Mette

    SvarSlett